Pazartesi, Kasım 15, 2010

Ben ideal erkeği gözünden tanırım!

Kadınlar ilginç varlıklardır. Özlerinde (sanırım genetik bir durum) koruma içgüdüsü, bir şeyleri tamir etme, kötüyü iyileştirme dürtüsü baskındır. Aslında kadın hep mükemmeli yaratmak ister. İşte bu yüzden “arızalı adamları” bulur; onların hayatlarını, geleceklerini düzeltmek isteriz. Bu davranış biçimi 20-30 yaş arası kadınların yaşadığı ekşın dolu bir 10 yıla tekamül eder.

Güldüğünüzü duyar gibiyim, çünkü her kadının arızalı bir ilişkisi hatta birden çok ilişkisi olmuştur. Dönüp geriye baktığımızda “neden” diye kendimize sorarız. Ben size nedenini söyleyeyim; 20 ile 30 yaş arası yaşadığımız seksi aşk, el ele tutuşmayı sevgi, erkeğin yaptığı her girişimi kafamızda büyütür ve adamı ilah sanırız.

Oysa erkek daha evrimini tamamlamamıştır. Bir erkeğin tam anlamıyla erkek olabilmesi için 35-40 yaşına gelmiş olması gerekir. Çünkü erkek maddeden güç alır. Kariyerinde iyi bir noktada olan, istediği şeylere sahip olmuş ve dünyayla, insanlarla ilişkini tanımlamış ve bu sorunlardan arınmış erkek, erkektir.

Kadını geç keşfeder erkek... Kadın hassasiyet hassasiyet ister. Yanındaki erkeğin güçlü, komik, nerede ne yapması gerektiğini bilen ama buna rağmen biraz çılgın olmasını ister. Şimdi diyeceksiniz ki bu kadar şey istenir mi?! Hadi diyelim istedin, bu saydıklarının bir erkekte olup olmadığını nasıl anlarsın?

Başlıkta da dedim ya, ben erkeği gözünden tanırım.Tabii bir de arabasından... Eğer bir erkek Megane Sport Tourer kullanıyorsa benim için ideal erkek odur. Şimdi nasıl oluyor yahu dediğinizi duyar gibiyim. Biraz önce de söylediğim gibi “bir erkek maddeden güç alır” ve kendini maddeyle tanımlar, yani biz kadınlar gibi değildir. 

Megane Sport Tourer; güçlü, ayakları yere sağlam basan, şehir hayatını seven ama buna rağmen doğadan kopmayan, geniş hacimli mekanları seven ve bir aileye sahip olmak istediğini bu şekilde ifade eden, eğlenceli, komik ama işini ciddiye alan, hızı seven, sevdiklerinin güvenliğini düşünen erkeğin arabasıdır. Kısacası benim ideal erkeğimin arabası...

Yani özetlemek gerekirse kadın belli bir yaştan sonra mükemmeli yaratmak değil, mükemmeli bulmak ister...

1 yorum:

Fatih dedi ki...

peki 30 undan sonraki hatunlar halen daha olgunlaşmamış ise bu halen daha mükemmeli yaratmak ve mükemmeli bulmak için çaba sarf ederse ne olucak ve ne yazıkki türkiyede bu sayı azımsanmayacak kadar çok tuğçe bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum