Perşembe, Kasım 18, 2010

Bugün Özgür Doğan'ın doğum günü...


O’nu sadece birkaç kelimeyle özetleyemem gerçeği söylemek gerekirse… Özel bir insan olduğuna adım kadar emin olduğum birini anlatacağım size ve bugün O’nun yani Küçük Prens’in doğum günü!
Sözleriyle her zaman sizi şaşırtan, keskin zekâsıyla her daim sizi güldürebilen, kendi dünyasında kocaman bir sevgi yaratan, insanları anlamaya çalışan, gücüyle ve girişimci ruhuyla hayranlık uyandıran ve her zaman hayatımda olmalı dediğiniz özel bir insandır O… 


Hayata karşı öfkeli olduğum bir gece tanımıştım O’nu ve bana hayatı kendi kendime zorlaştırdığımı üç cümle ile özetlemişti. İşte o zaman O’nun özel biri olduğunu anlamıştım. O gün bugündür ne zaman biriyle konuşmaya ihtiyacım olsa, ne yapsam acaba diye düşündüğümde elim tek bir numaraya, ayaklarım tek bir kapıya gidiyor. Biliyorum ki O; beni gerçeklerle yüzleştirecek, doğruları söyleyecek, esprileriyle gülümsememi sağlayacak, zekâsıyla çözüm üretecek ve ilerlemeyi düşündüğüm yolda dimdik yanımda olacak. Ünlü düşünürlerin sözleri üzerine saatlerce konuşacağız, sabahlara kadar uzayan derin bir sohbetin içine dalacağız ve daha mutlu, daha iyi bir insan olmamı sağlayacak…


Felsefeyle ilgili, edebiyatla ilgili, hayatla ilgili O’ndan öğreneceğim çok şey olduğunu düşünüyorum ve iyi ki O’nu tanıdım, iyi ki hayatımda ve iyi ki doğdun güzel insan… Her ne kadar inkâr etse de benim O’na can borcum var, bi’ de birkaç şişe votka...

Hiç yorum yok: